System OLIMP 2.0 – kompleksowa obsługa imprez masowych

W tym roku firma WASKO S.A. obchodzi 30-lecie działalności. Na przestrzeni tego czasu spółka rozwinęła się nie tylko pod względem strukturalnym, ale przede wszystkim w zakresie wdrażania nowoczesnych technologii.

Sprostać oczekiwaniom

W dobie nieustannie rozwijającej się branży e-commerce, sprzedaż biletów on-line stała się koniecznością zarówno dla potencjalnych klientów końcowych, jak i firm świadczących usługi. Dla pierwszej ze stron związane jest to przede wszystkim z wygodą i szybkością dokonywanych transakcji, dla drugiej – z większą wydajnością oraz prostszym zarządzaniem przepływem. Z biegiem czasu sprzedaż internetowa zaczęła cieszyć się coraz większym zainteresowaniem, a tym samym poziom oczekiwań wobec świadczonych usług znacznie się podwyższył. Dlatego istotnym elementem stało się nieustanne monitorowanie potrzeb oraz panujących trendów. Coraz większą wagę zaczęto przywiązywać do dostępności zakupu w każdym miejscu i o każdej porze oraz z wykorzystaniem urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu. Dlatego też oferowany przez firmę WASKO S.A. System OLIMP wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i w znaczący sposób usprawnia cały proces zakupu biletów.

Zaawansowane narzędzie

System OLIMP – jeden z wiodących produktów WASKO – przeznaczony do kompleksowej obsługi obiektów sportowych, System OLIMP 2.0 – kompleksowa obsługa imprez masowych rozwijany jest w WASKO nieprzerwanie od ponad 10 lat. Podstawową funkcjonalnością, którą oferuje system, jest kontrola ruchu osobowego w obiekcie sportowym wraz z pełną identyfikacją kibiców oraz sprzedażą biletów. Moduł administracyjny ułatwia zarządzanie wydarzeniami poprzez swobodną kreację scenariuszy ruchu osobowego oraz dowolne kształtowanie cen i poziomu uprawnień wejściowych na teren obiektu. System OLIMP umożliwia kontrolę stanu zapełnienia trybun w czasie rzeczywistym, pełną integrację z systemami monitoringu wizyjnego, urządzeniami automatycznej kontroli mechanicznej i elektronicznej. Moduł zestawień umożliwia tworzenie raportów o dowolnym stopniu złożoności z wszystkich danych zbieranych przez system, co daje pełne możliwości analityczne w zakresie liczby sprzedanych biletów, przychodu, jaki osiągnął klub, a także niezbędne narzędzia do analizy dla służb ochrony czy Policji.

Główną zaletą najnowszej wersji Systemu OLIMP 2.0 jest otwartość i responsywność, a celem umożliwienie internetowej sprzedaży i rezerwacji biletów z wykorzystaniem dowolnych urządzeń mobilnych czy stacjonarnych. Nowa wersja Systemu jest również dostosowana do obsługi wszelkiego rodzaju imprez sportowych oraz innych wydarzeń społeczno-kulturalnych, takich jak koncerty muzyczne, targi wystawiennicze i inne.

Kluczowym elementem Systemu OLIMP 2.0 jest zagwarantowanie pełnego komfortu użytkownikowi. System został oparty na czytelnym, funkcjonalnym oraz łatwym w obsłudze interfejsie. Pierwszym krokiem umożliwiającym korzystanie z serwisu jest utworzenie przez kibica konta, poprzez podanie adresu e-mail, dzięki czemu zyskuje dostęp do wszystkich opcji zakupu. Skrupulatnie przemyślane założenia, które miała spełniać aplikacja, pozwoliły na wyeliminowanie problemów towarzyszących zakupowi biletów dla większej liczby osób czy rodzin przez jedną osobę. Sama płatność realizowana jest za pomocą przelewu internetowego. Użytkownik jest powiadamiany mailowo o każdej wykonanej akcji. Pozwala to na zachowanie kontroli nad wiarygodnością oraz zabezpieczeniem konta przed osobami trzecimi.

Dodatkowym atutem, mającym niewątpliwe znaczenie przy organizowaniu imprez masowych, a zwłaszcza rozgrywek meczowych, jest umożliwienie użytkownikowi decydowania o wyborze konkretnego miejsca w sektorze. Pozwala na to wirtualna mapa widoczna w procesie zakupu.

Indywidualne dostosowanie

System OLIMP został wdrożony w blisko 30 obiektach sportowych w całej Polsce, w tym klubach ekstraklasy i I ligi, stadionach żużlowych i lekkoatletycznych. Choć sposób działania zachowany jest w tej samej konwencji, to dla każdego z podmiotów system został spersonalizowany według dostarczonych założeń, co dodatkowo wpływa na atrakcyjność rozwiązania oraz komfort użytkowania.

Pomimo że System OLIMP jest bezpośrednio skierowany do konkretnej grupy odbiorców, ważne jest, że oprócz sprzedaży biletów on-line pełni on również funkcję informacyjną, zarządzaną przez administratora systemu. Dzięki temu zabiegowi użytkownikowi dostarczany jest pełen pakiet komunikatów związanych zarówno z samymi nadchodzącymi wydarzeniami, jak i zasadami kupna.

System OLIMP to rozwiązanie, które pozwala na sprawną sprzedaż biletów on-line oraz rezerwowanie miejsc na różnorodne eventy. W zależności od oczekiwań, jakie ma spełniać, istnieje możliwość dostosowania i rozbudowania go zgodnie z rosnącymi potrzebami klientów. Jest to rozwiązanie będące alternatywą dla standardowego kupna w punktach stacjonarnych, cechujące się łatwością i szybkością obsługi.

Kontakt:

WASKO S.A. ul. Berbeckiego 6, 44‒100 Gliwice tel.: 32 33 25 500

wasko@wasko.pl,

www.wasko.pl

 

TEKST I FOTO – Firma WASKO S.A.