Nowa jakość w obsłudze lodowisk

blade-0233Firma Tempish Polska – producent i dystrybutor łyżew oraz rolek, wraz ze swoim partnerem – marką SportRebel, przygotowały mobilny serwis łyżwiarsko-rolkowy. Przez kilkanaście lat dogłębnie poznaliśmy problemy związane z tematyką lodowisk i wypożyczalni, a przede wszystkim z łyżwami i ich serwisem.

Widzimy potrzebę edukacji, popularyzacji i współpracy przy podnoszeniu jakości usług oferowanych przez lodowiska i wypożyczalnie. Przełożyło się to na podjęcie decyzji o uruchomieniu profesjonalnego busa serwisowego SportRebel Service Car.

Mobilny serwis

W naszych krajowych realiach jest jeszcze wiele miejsc, w których nie ma szeroko dostępnego serwisu łyżwiarskiego, a mniejsze ośrodki szukają wsparcia w tym temacie. Dużą wagę przykładamy także do pomocy małym ośrodkom hokejowym, gdzie prężnie działające grupy starają się popularyzować ten sport, borykając się z problemami sprzętowymi, serwisowymi oraz infrastrukturalnymi. Chcąc popularyzować i wspierać spędzanie zimowego czasu na ta ach lodowych, ruszyliśmy w Polskę z naszym serwisowym busem.

Service Car to specjalnie przygotowane miejsce, które od początku do końca zostało zaprojektowane z myślą o swojej nowej funkcji. Zainstalowaliśmy w nim wszelkie niezbędne urządzenia jakie powinny się znaleźć w profesjonalnym serwisie łyżwiarsko-rolkowym. Mobilny serwis posiada dwie maszyny do ostrzenia łyżew marki Blademaster (dwufunkcyjną dużą maszynę oraz przenośną mniejszą), stanowisko naprawcze, nitownicze. Mobilny serwis jest samowystarczalny, posiada własne zasilanie, części zamienne i oświetlenie, dzięki czemu może działać nawet w najbardziej spartańskich warunkach. Obsługują go najlepsi serwisanci, radzący sobie z najtrudniejszymi problemami.

Jednym z zadań jakie wykonuje SportRebel Service Car jest obsługa marki Blademaster. Ta kanadyjska  rma, specjalizująca się w produkcji najlepszych maszyn do ostrzenia łyżew, wymaga od nas maksymalnej fachowości. Service Car dowozi gotową maszynę do klienta, instaluje i prowadzi szkolenie z jej użytkowania, a w późniejszym okresie świadczy usługi gwarancyjne, przeglądy przedsezonowe i kolejne szkolenia. Wszystko po to, żeby zwiększać zarówno kompetencje pracowników ośrodków sportu, jak i możliwości lodowiska i wypożyczalni.

blade-0232Wsparcie imprez

Prowadzimy także wsparcie eventów łyżwiarskich i hokejowych. Przy dużych turniejach potra my obsłużyć na miejscu setki graczy, korzystając z dwóch maszyn do ostrzenia. Często wykonujemy wtedy drobne naprawy, zwłaszcza gdy klienci nie mają możliwości skorzystania z lokalnego serwisu.

W trakcie turniejów hokejowych prowadzimy wsparcie w postaci udostępnienia artykułów hokejowych pierwszej potrzeby, takich jak: taśmy, sznurówki, woski, gadżety, czapeczki. Taka forma współpracy świetnie sprawdza się w mniejszych ośrodkach hokejowych, w których nie ma sklepu hokejowego i serwisu, a jest zapalona grupa graczy, chcących zorganizować turniej.

Szkolenia i prezentacje

Mobilny serwis prowadzi także szkolenia i prezentacje. Po wcześniejszym umówieniu się, załoga wraz z serwisem udaje się do klienta, przeprowadzając na miejscu szkolenie. Dzieje się tak w przypadku korzystania z maszyn do ostrzenia łyżew  rmy Blademaster. Jest też możliwość przetestowania takiej maszyny na miejscu. Taka forma sprawdzenia umiejętności swoich pracowników daje znakomite efekty. Serwisanci znają wiele technik przydatnych przy serwisowaniu łyżew i chętnie dzielą się wiedzą, którą ciężko jest zdobyć samemu.

Oszczędność czasu

Naprawa i serwis łyżew z wypożyczalni to często trudny temat, a Service Car oferuje taką usługę na miejscu. Wystarczy zgromadzić odpowiednią ilość łyżew do naprawy i umówić się na wizytę. Warto to robić przed sezonem zimowym. Mamy wtedy czas dobrze się przygotować na przyjęcie ludzi na lodowisko. Wizytę naprawczą można połączyć z serwisem przedsezonowym i szkoleniem.

SportRebel Service Car spełnia również funkcje transportowe. Niejednokrotnie łączymy wizyty serwisowe w ośrodkach sportu i rekreacji z transportem nowych łyżew, najczęściej do wypożyczalni. W łatwy sposób można połączyć taką wizytę i tym samym zaoszczędzić czas i pieniądze. W celu umówienia wizyty zapraszamy do kontaktu drogą mailową: bartek@sportrebel.pl lub telefoniczną: 607 397 934.

blade-0231

Kontakt:

Tempish Polska Sp. z o.o. (Ruda Śląska)

ul. Wyzwolenia 189, 41-703 Ruda Śląska

tel.: 607 397 934

bartek@tempish.pl

 

TEKST I FOTO – Firma Tempish Polska